Asiakkaan huomioiminen - niin itsestään selvää - ja niin hankalaa. 

  • Mitä asiakkaasi todellisuudessa toiminnastasi ajattelee
  • Miten henkilökuntasi vaikuttaa jokapäiväisellä toiminnallaan asiakkaan kokemukseen tuotteistasi ja palveluistasi
  • Tyytyväinen asiakas = sitoutunut asiakas

Konsulttimme ohjaa henkilöstöäsi huomioimaan toiminnassaan sen kaikkein tärkeimmän - asiakkaan - entistä paremmin ja asiakasta sitouttavammin.

Räätälöity yrityskohtainen asiakkaan kohtaamisen koulutus tuo henkilöstöllesi uusia näkökulmia ja ajatuksia päivittäiseen kanssakäymiseen asiakkaan suuntaan. Tavoitteena rakentaa tiivis asiakkuussuhde, jossa asiakas luottaa kykyysi ja haluusi löytää hänelle sopiva ratkaisu. Pitkäjänteisesti.


Asiakastyytyväisyyskyselyt

Suoritamme luotetavasti asiakastyytyväisyyden mittaamisen erilaisilla juuri Sinun yrityksellesi sopivilla tavoilla.

Esitämme tulokset visuaalisesti ymmärrettävällä tavalla.

Asiakkuuden kokonaishallinnan kehittäminen auttaa yritystäsi:

  • tiedostamaan asiakkan tarpeet ja mielipiteen toiminnastasi
  • kehittämään asiakkuutta
  • tuottamaan palveluja entistä paremmin
HSEQ-palvelut, HSEQ, laatu, ympäristö, turvallisuus, KATAKRI, 9001, 14001, 18001, 45001, ISO 13485, johtamisjärjestelmä, konsultointi, laatujärjestelmän rakentaminen